Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2011 15:26 - Има известна верочтност да ми предложат да оглавя поетичната академия Добромир Тонев някъде в провинцията...
Автор: borjanmljakov Категория: Поезия   
Прочетен: 6701 Коментари: 19 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Чудя се, дали да се занимавам. Какво ще ме посъветвате вие - да оглавявам ли поетични академии или да не ги оглавявам?

image
Снимка: поетична академия



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Всяка поетична академия
17.05.2011 16:31
особено тая на снимката, заслужава да я оглави виден швестер като теб
Действай!!!
цитирай
2. анонимен - Оглави я!
17.05.2011 16:47
Аз ще ти изпратя 50 видни пуетеси.
цитирай
3. tonikod - Голям смях, приятелюююююююю, голям смях!!!
17.05.2011 16:47
А сега - СЕРИОЗНО! НИКАКЪВ ШАНС ДА ОГЛАВИШ АКАДЕМИЯТА! ИДИ В БЛОГА МИ И ВИЖ ЗАЩО! ЕЙ, РАЗВЕСЕЛИ МЕ... ОТ КЪДЕ ПОНИКНА ТАКЪВ...:)))))))))
цитирай
4. blogena - ха ха
17.05.2011 16:51
не е за вярване :)))
цитирай
5. shipka - Средището на този културен пансион ...
17.05.2011 17:04
Средището на този културен пансион ще да е в айтос или тутракан...
цитирай
6. tonikod - Борян или Спас? Как предпочиташ?
17.05.2011 17:05
Тук се подписваш с името Борян Мляков, а когато отворя профила ти - пише Спас Гърневски... Ако става въпрос за бившия кмет на Пловдив, ако от там си взаимствал името, а не е чисто съвпадение - голям смях, да знаеш!!!:))) Голям смях ти казвам!!!:))) Аз работя в момента с Гърневски - в Европейския колеж по икономика и управление в Пловдив. Ако види как се подписваш - ще се зарадва от сърце. Та последно как ти е истинското име, щото някак шизофренно ми седи така - тук да си Борян, там да си Спас... И не се сърди, ей... Ей, че ме развесели... :))))))) И един съвет - да не се подпишеш като Жан Виденов, че и той работи тук, в ЕКИУ... Ей, приятелю, разшириха ми се бузите от смях...:))))))) Пишеш още, че може да оглавиш академията... Що за простотии, приятелю?! Нали прочете постинга в блога ми?- някъде да видя името си?!? Бъди сериозен - може да те поканим да вземеш участие в някой конкурс, ако пишеш поезия, естествено... А в журито, най-вероятно, ще бъда и аз! Така че - успех ти пожелавам!:))))) Веселяк голям си ти, ейййййй... Браво!!!
цитирай
7. borjanmljakov - Три неща са ясни:
17.05.2011 17:24
1. Блогерът тоникод е глупак.
2. Колега е с Жан Виденов (комунист)
3. Разширили му се били бузите (оборотен манаф)
цитирай
8. tonikod - Ти верно си прост!
17.05.2011 17:27
ТИ верно си прост! Два пъти ти го казвам, да го запомниш!:)
цитирай
9. borjanmljakov - Уви, приятели, разкрит съм!
18.05.2011 14:30
Това, което успях да укрия толкова време от вас, не убягна на мощния аналитичен ум на блогера тони коджабашев от провинцията: да истинското ми име не е Спас Гърневски, не е даже и Борян Мляков... това приятели са само едни псевдоними, лъжеимена така да се каже...

Притиснат съм от хитрия блогер тони коджабашев да кажа стинското си име:

Лично: Радамант
Бащино: Елвисов
Фамилно: Пресли
По майка: Склодовски-Кюри
Малко известен факт е, че името на дядо беше Мраз

С настоящото моля блогера тони коджабашев да помоли г-н Гърневски да ми прости, че ползвах името му, като моля да се отчете, че съм го използвал само за благородни каузи. С уважавания от всички Мляков ще се разбера сам. Също така ще помоля това, макар и от провинцията, така събудено момче да заляга повечко над книгите и поне временно да спре да пише, защото стиховете му са мъчителни за читателите, а изглежда и за автора им. Хубаво е, че след коментарите му за Готфрид Бен е добавил "доколкото знам", защото нищо не знае.

цитирай
10. therainss - Тоникод го играе детектив
18.05.2011 15:06
А бузите му, дано наистина от смях са се разширили, че... :D
цитирай
11. анонимен - Аз бих ти предложил, да оглавяваш ...
18.05.2011 15:09
Аз бих ти предложил, да оглавяваш само хуя на Кура, за друго не ставаш.
цитирай
12. borjanmljakov - Здрасти гагргоо,
18.05.2011 15:26
плющиш ли се още в гъзягата?
цитирай
13. djgator - борянке
18.05.2011 23:51
Ти можеш само да оглавиш гей-движението от подуяне :))) Мръшляк, пази си аналното отверстие, то е единствения ти коз в живота :)))) Баси скапаняка!
цитирай
14. borjanmljakov - Ром?
19.05.2011 00:03
.
цитирай
15. анонимен - плющиш ли се още в гъзягата? ...
19.05.2011 00:47
borjanmljakov написа:
плющиш ли се още в гъзягата?


Плющя, плющя и теб ще изплющя в дебелия гъз, капиш?
цитирай
16. poema - Благодаря Ви, г-н Мляков. Родината ...
19.05.2011 09:42
Благодаря Ви, г-н Мляков. Родината имаше нужда от такъв пионер на трезвата мисъл и бързите решения като Вас!
Денят ми стана по-хубав, защото знам, че в посочената Академия ще стъпи здрав крак и тежък юмрук ще удря по главите на слабоинТЕЛЕгентните, не по своя вина провинциалисти, зовящи себе си: Поети.
цитирай
17. borjanmljakov - гаргоо,
19.05.2011 13:10
препоръчах те на търсещите манаф при блогера захариада (мрачен глупак, който ежедневно вещае края на света), за дългата ядрена зима. Как е, има ли мющерии?
цитирай
18. borjanmljakov - След повърхностен прочит констатирах, че стихотворението е претенциозно и слабо, а авторът е глупак.
19.05.2011 15:50
Писано е от човек с ниска култура, вероятно от провинцията (изрази като "бяла димност", "досконално всеможене", "пароксизмата твоя", "пустинно сграбчване", "будно отпиване на душа" и ред други нелепости). Отсъстват всякаква логика, като и структура. Стихотворението може да започне на всеки ред и да свърши с всеки. Препоръчам на автора да спре със стихоплетството и да се заеме с нещо, което е по силите му.
цитирай
19. tonikod - Здравей, Мляков!
19.05.2011 16:25
borjanmljakov написа:
1. Блогерът тоникод е глупак.
2. Колега е с Жан Виденов (комунист)
3. Разширили му се били бузите (оборотен манаф)


Нека хората да видят колко си елементарен!
Имаш много имена, защото не знаеш кой си!
Аз не се крия зад псевдоними като теб!
Няма да те обиждам с епитети, както ти го правиш - така изглеждаш слаб! Да ти кажа, че освен с Жан Виденов, работя в колежа и със Спас Гърневски. Но защо тогава не ме наричаш седесар?! Не съм нито червен, нито син, нито жълт... Също така казах, че ми са се разширили бузите от смях - поне цитирай точно. Ако ти се смееш с... Но казах, че няма да те обиждам! Така! Нека ти се представя - аз и да искам, няма как да съм анонимен! Роден съм на 10.08.1973г. в Пловдив. Завършил съм висше образование в ПУ “Паисий Хилендарски”, специалност “Политология”, а след това и магистратура по “Психология”. Един от първите участници съм в изграждането на Пловдивската поетическа академия под ръководството на поета Добромир Тонев. Член съм на Дружеството на пловдивските писатели, както и на Съюза на българските журналисти. Освен поезия, пиша и проза. Автор съм на пиесата “Парламент”. Мои творби са публикувани в повечето регионални и национални издания, както и в сборници и антологии, между които “Друга вода”, “6+6”, антологията “…Думи” с ред. Николай Хайтов, “Антология на пловдивската любовна лирика” и др. Издал съм стихосбирките:
“Търг на чувства” (1994г.), ред. Иван Желязков
“Откъснати цветя”(1995г.), ред. Никола Джоков
“Объркан свят”(1996г.), ред. Марко Марков
“Гол Купон”(1998г.), ред. Добромир Тонев
“В ъгъла на чуждия живот”(2003г.), ред. Недялко Славов
“Мой двойнико”(2004г.), ред. Николай Заяков
“Катарзис”(2009г.), ред. Петър Анастасов
„Този мъж“ (2011г.),ред. Руслана Димова

Никога не съм се възприемал като поет! Нито като спортист, макар че съм тренирал 14 години Киокушин!
А ти винаги ще си останеш анонимен, криещ се зад псевдоними на хора, които даже не познаваш... Приятен ден и успех!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borjanmljakov
Категория: Технологии
Прочетен: 402293
Постинги: 130
Коментари: 1141
Гласове: 873
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930