Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2011 15:30 - Тазгодишните награди "СТАНКА ПЕРДЮ"
Автор: borjanmljakov Категория: Новини   
Прочетен: 2982 Коментари: 12 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте приятели, 

Радвам се да ви съобщя, че откривам номинациите за тазгодишните награди „Станка пердю” за забележително списване на блог!

Следва кратко представяне на основните протагонистки.

Моля, не се колебайте да ми пишете за вашите предпочитания и предложения, като имате предвид, че решението ще взема еднолично.


 image
Снимка: лелеяната статуетка

И така нашите кандидатки:

клеопатрасв

Когато стане дума за поезия, тя е първото, което ми хрумва: забележителна смес от посредственост и свръхпродуктивност. Приветливият външен вид на готвачка. 

бизочо

Търсенето на стил и приемлива форма като правило дерайлира в драматични безсмислици, които допадат на блогерите владун и вмир. Нейно е твърдението, че „хипократовата клетва е сълза”. 

ангпискова

Самообявилата се за журналистка блогерка е тясно специализирана в претопляне на тривиалности със свадлив тон при ниска писмена култура. Учудващо съчетание на неприятен външен вид с разпуснато поведение. Харесвана от блогера харалан. 

лидислидис

Казват, че около един велик майстор на четката могат да виреят десетки талантливи художници. Сянката на големия поет, обаче, е смъртоносна (от там може би и черния фон на блога на лидето). Справедливостта изисква да кажем, че лидето като никой друг съчетава сополиви сантименталности с, трябва да признаем, чудесни илюстрации. 

малчанияотнадежда7

Моля всички да помълчат за малко пред този блог, защото стоим пред велика тайна... Сякаш генератор на случайни числа е подредил по чуден начин тези поетични миниатюри, в които, надяваме се, поне авторката открива смисъл, въпреки мъчителната форма. От нея знам, че „бременни никнат крилете”. 

дивна8

Говорейки за забележителни блог-явления няма как да изпуснем блога на дима керцадова: там среща са си дали чувствителността и невежеството. Приятно впечатление прави и оригиналното използване на курсив за иначе глупавите текстове. 

соухат

Мъчителните за всички поетични опити, които правят впечатление главно с неумението да се използват препинателни знаци, са разредени с конфузни опущения по катадневни въпроси като това, как можете да станете кифла. 

вирго

Постоянството, с което блогерката вирго тематизира енергийните вампири и толтеките ме кара да я включа в номинациите. Всички ще се съгласят, че тези въпроси не ни дават мира и трябва да бъдат разчепкани докрай. Тя ме накара да се замисля и за истината на твърдението, че, ако имаме 1000 нови компютъра, напълно празни и във всички вкараме данни, те стават различни.

 косара2008

Чуя ли това име започвам да си мисля за добрини и запомнящи се тъпотии, разписани с различни цветове и шрифтове. Лепкав позитивизъм се плиска из кацата на косарините постинги. 

христам

Човешката душа, а и всичко останало са разгадани, освен това д-р Тотко Найденов - председателят на клуб "Родопско здраве" предложил нов смъртен грях на папа Бенедикт XVI. Изобщо, в този блог е застъпена голяма част от известните ми глупости.

микаела19

Кондензираното в почти съвършена форма слабоумие е разнообразено с нехигиенични алюзии, като това, че микаела19 дълго се стича по лицето ви. Страхотни снимки главно на феерични явления, но и на хубав крокодил. 

земела

Четейки този блог разбираме, че от векове световната поезия се е движила в напълно погрешна посока. Блогерката земела, която схваща себе си като самодива систематично ни сервира неподражаемо съчетание от притеснителни битовизми и куха религиозност под формата на стилистична боза с народопсихилогичен привкус.


Скъпи приятели,

Сега ми се налага късен обяд в добър ресторант, затова ще спра за малко. Нека никоя блогерка не се чувства недооценена, защото не съм свършил. Моля всички, които са съгласни с идеите ми за номинации да ми пишат. Скоро ще продължим.

 

Ваш Борян Мляков

 




Гласувай:
8



1. анонимен - Да, великолепната двойна гуша на Ангелина!
09.06.2011 22:01
По този повод бях написал следното:

Гушата ми - кат' байрак,
вчера вях я, днеска пак!
цитирай
2. mops - няма грешка
10.06.2011 08:52
почни с всички от първа станица,с тези, които са най-популярни
за разстрел са, но са такива шматки, че и куршум да ти е жал да им пратиш, шото ше е зян да ръждяса в пихтията

успех в начинанието, г-н Бор.Мл.
цитирай
3. анонимен - Алоуу, изрода
10.06.2011 09:23
на аватара ти каде да го класираме?
цитирай
4. borjanmljakov - Благодаря на блогерите цекупата и мопс за изразените мнения и препоръки.
10.06.2011 11:12
Благодаря и на марето за участието, но както изглежда, тя пак не е разбрала за какво става дума в постинга.
цитирай
5. seksapilnata - Да, интересно е и за нас, останалите блогъри
10.06.2011 11:34
анонимен написа:
- Предпазлив анонимен Относно стихотворение, което и диабетичен стимулант
11:25
1. kleopatrasv - Чудесен "печат за обич &qu...
09.06 15:26 Чудесен "печат за обич ", поздравявам те за стихчето, прекрасно е!цитирай
2. scarlety - Чудно стихче!
09.06 15:29 Много мило и закачливо!цитирай
3. ivankalilova - ПРИКАЗНО Е !Как е възможно, да те ...
09.06 16:20 ПРИКАЗНО Е !Как е възможно , да те забрави човек.........
след такъв дълбок печат за обич!:)))цитирай
4. karaiany - Реване... :)))
09.06 18:22 По устните ти капчици блестят .
Дали това е сок от мойто реване .....?
С очи люлея те , а ти си мислиш , че е сън.
Мирише ми на боровинки - защо ли сетих се сега
за мириса на печен кестен
и тази песен на щурец от лято пощурял....? :)))
цитирай
5. martiniki - и никакво реване!;))
09.06 18:32 в май тук един славей пееше та се късаше в черешовата градина - през нощта!цитирай
6. bizcocho - "очи такива могат да люлея...
09.06 22:06 "очи такива могат да люлеят
със чара си и земното кълбо."цитирай
7. sestra - А птиците пеят
09:03 и през нощта, искат да не заспиваме :)цитирай


Какво Ви е мнението по тези коментари и за самите им автори?


Вaшите анализи са на ниво ! :)))
цитирай
6. virgo - Мой г-н Мляков :)
10.06.2011 17:38
пиша ви с усмивка на уста. Добро изказване по мой адрес :))))))))) но не достатъчно добро мисля.....защото никой не може да ми поставя рамки, най-малко вие :))))). Ако по някакъв начин ви дразни тематиката на постовете ми - просто ме изключете от любими и не ме четете....моля ви, не ви карам на сила :)))))) Всъщност никого не карам....Ако мислите, че постовете са ми глупави - е не може всички да разбират всичко все пак. Поздрави и продължавайте все в същия дух - хубаво е да има опозиция....аз ви наблюдавам ;)
цитирай
7. borjanmljakov - Скъпи приятели,
10.06.2011 18:57
От коментара й сами виждате, че блогерката вирго напълно заслужава номнацията си, макар и да сме леко разочаровани от очевидното пренебрегване на темата за вампирите и толтеките в него... въпрос, който за мен далеч не е приключен...
вирго, занапред ви моля да говорите само за толтеки или за вампири! В крайна сметка това е ценното у вас.

Ваш Борян Мляков
цитирай
8. virgo - :)
10.06.2011 19:37
г-н Мляков, направо ще ви се обидя ако не взема наградата...:)))))
цитирай
9. borjanmljakov - Дреме ми на хуя.
10.06.2011 20:16
.
цитирай
10. virgo - на мен също ;)
10.06.2011 20:40
borjanmljakov написа:
.

Дреме ми на хуя.
цитирай
11. lidislidis - Мен си ме описал точно в списъка
11.06.2011 00:24
За което благодаря!
Аз нося критика за поезията си.

цитирай
12. анонимен - това е подходящо за конкУрса
08.02.2012 13:48
http://blagovestie.blog.bg/izkustvo/2012/02/08/kak-se-rajda-luna.897836
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borjanmljakov
Категория: Технологии
Прочетен: 400893
Постинги: 130
Коментари: 1141
Гласове: 873
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031